غذاهای گیاهی برای بیماران دیابتی مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

غذاهای گیاهی برخی از ترکیبات که به طور طبیعی در بسیاری از گیاهان رخ می دهد. گزارش می شود برای بدن ما مفید است، بنابراین برخی از بیماران دیابتی مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله 4 به دنبال خوبی برای آنها غذاهای گیاهی.

یک نمای کلی از غذاهای گیاهی

تا کنون، به عنوان بسیاری از 4000 غذاهای گیاهی مختلف نشان داده شده است که پتانسیل در برابر بیماری های مختلف از جمله سرطان، سکته مغزی، ایمنی پایین، و غیره. این ماده تقریبا در تمام صبح غذاهای مست چای پاپ کورن خورده در خانه فیلم، سبزیجات و میوه جات مصرف در وعده های غذایی به انواع تنقلات وجود دارد.

غذاهای گیاهی برخی از اموال ضد التهابی، برخی ممکن است جهش سلولی جلوگیری از، و برخی دیگر ممکن است از تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری می کند. اگر چه این مواد مغذی ممکن است مزایای مختلف به بدن ارائه، همه مناسب برای تمام بیماران می باشد. اگر می خواهید بدانید که چه غذاهای گیاهی برای بعضی بیماران مفید است، شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد آنها از طریق ایمیل به ما بگویید به enfermedad-renal@hotmail.com. ما خوشحال به کمک هستند.

غذاهای گیاهی برای بیماران دیابتی با فاز نارسایی کلیه 4

در مرحله 4، کلیه ها قادر به انجام کار خود را به درستی، بنابراین بیماران باید از انواع علائم و عوارض رنج می برند. در این مورد، غذاهای گیاهی می تواند چیزی برای این بیماران انجام دهد. به عنوان مثال:

- پلی فنول: با دارایی ضد التهابی و ضد آلرژی، این ماده می تواند ظرفیت ایمنی بیماران و مبارزه با عفونت ها و واکنش های آلرژیک را بهبود بخشد.

- کاروتنوئیدها: این مواد مغذی است که معمولا در سبزیجات قرمز و زرد، مانند گوجه فرنگی، کدو، هویج، سیب زمینی، و غیره یافت شما می توانید کمک به حفاظت از بافت کلیه عملکردی باقی مانده و بهبود سیستم ایمنی بدن بیماران.

هستند بسیاری از غذاهای گیاهی دیگر که ممکن است مبارزه با نارسایی مزمن کلیوی و دیابت، تا حدی کمک وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1862.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیوی 4 مزمن درمان نارسایی کلیه، بیمار دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: